Gdy Roman Polański kręcił scenę wejścia wojsk niemieckich do Warszawy w „Pianiście”, na Krakowskim Przedmieściu z budynków zdjęto współczesne szyldy. Reszta, np. ślady zniszczeń, powstała później, przy użyciu komputera.
Praca na planie filmowym wymaga ogromnej dbałości o detale, jednak nawet w najlepiej dopracowanej produkcji zdarzają się mniej lub bardziej widoczne pomyłki: samochód na polu bitwy pod Grunwaldem, zegarek na ręku Ramzesa XIII, rycerz w adidasach, śnieg na chodniku latem.
Dzisiaj z wyeliminowaniem takich błędów nie ma problemu. Proces postprodukcji zaczyna się digitalizacją obrazu z naświetlonej i wywołanej taśmy filmowej poprzez skanowanie w odpowiedniej rozdzielczości, a następnie zostaje on poddany obróbce DI, w której można wykorzystać naszą wyjątkową ofertę w zakresie kreatywnych technologii wideo: miksery wizyjne, nagrywarki dyskowe, komputerowe karty wizyjne, miniaturowe konwertery, routery 3G, skanery, konwertery sygnałów, monitoring wideo i audio, skanery filmowe, stacje edycyjne, kompozycyjne i korekcyjne oraz zaawansowanej edycji i masteringu.
W okresie postprodukcji wyróżnić możemy trzy rodzaje prac podejmowanych przez ekipę filmową: montaż obrazu, udźwiękowienie oraz prace końcowe, takie jak: korekcja barwna, transfer materiałów, wykonanie kopii. Profesjonaliści mogą rozważnie wybierać w szerokiej ofercie sprzętu: do montażu, obróbki dźwięku, grafiki, efektów specjalnych i innych. Ich indywidualne zamówienia oraz nasza wybrana propozycja składają się na szczególną ofertę narzędzi, które pomagają zmontować i odpowiednio obrobić nagrany materiał.
Oferujemy rozwiązania dla nadawców, producentów i twórców, w tym transmisji, postprodukcji oraz automatyzacji. To także najszerszy wybór narzędzi do zarządzania i monitorowania sygnałów audio i wideo od konwersji po zaawansowane funkcje, takie jak kompensacja ruchu i automatyczne sterowanie głośnością.
Facebook